Parkkipaikalla Waterloo
Hinkstoonan kavereiden kokemus olisi hyvä aihe absurdille lyhytelokuvalle: kuinka nauttia jostain, jonka perimmäinen käyttötarkoitus on sattuneesta syystä saavuttamaton ja oikeastaan myös aika tarpeeton.
Kuluttajatuotemarkkinoinnin kesäkampanjoissahan on usein näitä "ole-hetken-ajan-joku muu" ja "viikoksi-käyttöön" -ideoita, jotka ehkä sitten vetoavat laajemman kohderyhmän luksuksenkaipuuseen. Tai ainakin mielikuvittavat itse tuotteen saavutettavissa olevaksi arkiylellisyydeksi.
Kuluttajatuotemarkkinoinnin kesäkampanjoissahan on usein näitä "ole-hetken-ajan-joku muu" ja "viikoksi-käyttöön" -ideoita, jotka ehkä sitten vetoavat laajemman kohderyhmän luksuksenkaipuuseen. Tai ainakin mielikuvittavat itse tuotteen saavutettavissa olevaksi arkiylellisyydeksi.
0 Kommenttia:
Lähetä kommentti
<< Home