tiistaina, maaliskuuta 14, 2006

Hukkumiskuolemat aiheuttavat jäätelönsyöntiä

Alkoholimainontaa on tutkittu. Marmain jutun kommenttiosastossa pohditaan samaa, mitä minäkin jo mietin: kyllä kunnon teekkari aina näkemänsä viinamainoksen tunnistaa, mutta miten lienee ranualaisen laestadiolaisopiston opiskelijoiden laita. Viinamainokset eivät välttämättä aina edes näytä niiltä. Vaikka Keskilännessä ei joka ladon seinässä ylistetäkään bourbonin ihanuutta, johtuuko seudun asukkaiden suhteellinen raittius juuri siitä? Vai päinvastoin. Ehkä minä en vain usko tarpeeksi tuon tyyppiseen "tieteelliseen" tutkimukseen.

Edit: ne ovat ilmeisesti ottaneet alueellisten arvomaailmojen erot huomioon. Eikä mainontaan tietenkään panostettaisi ilman tuottoja. Ehkä minua häiritsee vain otsikon liiallinen pelkistäminen ja sehän onkin mainonnan ammattilaisten käsialaa.

0 Kommenttia:

Lähetä kommentti

<< Home