Toimittaja tietää
HS:n Jyri Raivio pyrki aamun lehdessä (€) osoittamaan, että ameriikkalainen autonvalmistaja Chrysler ei tiedä bisneksestään niitä alkeellisiakaan asioita. Esimerkkinä hän käytti pari vuotta sitten markkinoille tullutta nelivetomaasturia.
Lehdessä oli kuitenkin kuva ja kuvaus Jeep Hurricane -konseptimallista, jota ei ole tuotannossa koskaan näkynyt - eikä siis niillä markkinoillakaan. Olikohan kyseessä toimittajan taholta lapsus, laiskuus vai harkittu harhauttaminen raflaavamman jutun nimissä?
Lehdessä oli kuitenkin kuva ja kuvaus Jeep Hurricane -konseptimallista, jota ei ole tuotannossa koskaan näkynyt - eikä siis niillä markkinoillakaan. Olikohan kyseessä toimittajan taholta lapsus, laiskuus vai harkittu harhauttaminen raflaavamman jutun nimissä?
0 Kommenttia:
Lähetä kommentti
<< Home