torstaina, elokuuta 06, 2009

Neljä silmää katsoo kieroon (edelleen)

Jankutan vielä prilliaiheesta. Eniten rasittaa optikkojen "asiantuntemus" jota alalla jaksetaan mainostaa korkeiden hintojen perusteeksi.

Käytännössä henkilökohtaisen palvelun ainoa tarkoitus on saada myytyä lomaosakekauppaa muistuttavasti mahdollisimman kalliit lasit kun asiakas on saatu astumaan sisään myymälään ysiysi-tarjouksen houkuttamana. Hinnat ovat piilossa ja myyjä napsuttelee seitsemänkymmentäluvun taskulaskinta kuin paraskin käytettyjen autojen kauppias.

Silmälääkäri sanoi minulle että näön suhteen kannattaa jatkossa varautua muutoksiin jopa vuosittain. Silloin ei paljoa haittaa vaikka halpislasit naarmuuntuisivat tai sangat alkaisivat sojottamaan siinä ajassa. Kertakäyttöisiä kuitenkin.

0 Kommenttia:

Lähetä kommentti

<< Home